Портфоліо
частина І
частина ІІ
частина ІІІ
Моє портфоліо
Коваленко Тамара Дмитрівна
Шлях, який я обрала…
Мета портфоліо:
1. Узагальнення та розповсюдження власного досвіду.
2. Створення презентації своєї роботи.
3. Використання можливості особистістного та професійного зростання.
4. Розкриття творчої натури.
Педагогічне кредо:
•Кожна дитина – це особистість, а моє завдання – знайти до неї потаємний ключик, за допомогою якого можна відкрити найкращі духовні цінності кожного.
В.О. Сухомлинський
Життєве кредо:
•Пошук досконалості в
• Любові, Красі та Дії.
• Тільки з їх допомогою
• досягається результат.
•
Навчально – методична проблема:
Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови як один із засобів формування комунікативної компетенції учнів.
Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання.
Учитель повинен створювати лиш атмосферу,
У якій дитина має можливість висловлюватись.
Амонашвілі
Тема самоосвіти:
Впровадження інноваційних технологій у навчально- виховний процес.
Есе: Професія учитель
Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня,
він — досконалий учитель.
Л. М. Толстой
Людина влаштована так, що все життя прагне пізнавати, учитися, відкривати й розвивати в собі все нові й нові якості, можливості й здібності. І впевнена, що більшість із нас, часто навіть не усвідомлюючи того, прагне стати особистістю, освіченою, вихованою, красивою, фізично розвиненою, соціально адаптованою та потрібною для суспільства.
Пізнаючи різні дисципліни й досягаючи все більш високих сходинок у своєму розвитку, ми вільно або мимоволі передаємо свої знання іншим учасникам руху, назва якому - життя.
Але є особлива категорія людського суспільства - це ті, хто свідомо обрали шлях професійної передачі своїх знань. Вони проявляють відданість своїй справі, креативність і винахідливість, вкладають у підопічних усе, що об'єднується поняттям «душа». Це - педагоги. І я з гордістю несу звання, на мій погляд, найбільш соціально необхідної ланки людського суспільства -учитель!
Моє життя - в школі. Ось уже двадцять п’ятий рік, день у день, я переступаю поріг школи, і немає більшої радості, аніж допитливі дитячі очі, привітні посмішки колег, які дають стовідсоткову впевненість у тому, що найбільш значуще та цінне у світі закладається саме тут. Школа стала не просто роботою. Це особливий настрій та відчуття власної значущості, бо саме ти маєш навчити й виховати, сформувати життєво необхідні вміння та навички, саме ти вказуєш ціль та задаєш своїм вихованцям вірний курс до нових відкриттів.
Моя робота - улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої учні - мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Усім цим мені треба розпорядитися мудро і точно.
Я вважаю, немає безталанних дітей. Завдання педагога - знайти в кожній дитині позитивні якості й розвивати їх. На уроках іноземної мови намагаюся прищепити любов дітей до свого предмету, повагу та інтерес до культури країни, мову,якої вивчаємо, показати її значимість у сучасному світі. Пріоритетним напрямком у моїй роботі є використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови.На мою думку, це значно поліпшує рівень володіння мовним матеріалом. сприяє вдосконаленню знань країнознавчого матеріалу,підвищенню в дітей мотивації до вивчення англійської мови та формуванню індивідуальних, творчих, пізнавальних здібностей.
До своїх уроків намагаюся підходити творчо: створення реальних ситуацій спілкування, рольові ігри, використання ІКТ - все це допомагає активізувати діяльність учнів і досягати поставленої мети.
Я хочу, щоб рідна школа стала острівцем людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб усі мої учні на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу: розум - у голові, а щирість - у серці.
Дума про вчителя
Нема лихішої роботи, ніж учительська.
Нема виснажливішої роботи,
Де нерви паляться, мов хмиз сухий,
Де серце рветься в клекоті і чаді,
Але нема щасливішої долі,
Коли Людина з твоїх рук, Людино,
Іде у світ,- на краплю світ людніє
Іван Драч