Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Статистика
It's important!
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 131
Listen to the song

Портфоліо

  частина І          частина ІІ             частина ІІІ

Моє портфоліо

 

Коваленко Тамара Дмитрівна

 

Учитель англійської мови
Великописарівської спеціалізованої школи
I-III ступенів
 імені Героя Радянського Союзу
І.М. Середи Великописарівської районної ради
 
 
Освіта вища.
Закінчила СДПІ ім. А.С. Макаренка в
1990 р. за спеціальністю “Учитель англійської та німецької мови”
Стаж роботи – 25 років
Стаж у даній загальноосвітній установі: 14 р.
Вища кваліфікаційна категорія 

Шлях, який я обрала…

Мета  портфоліо:

1. Узагальнення та розповсюдження власного досвіду.

2. Створення презентації своєї роботи.

3. Використання можливості особистістного та професійного зростання.

4. Розкриття творчої натури.

 

Педагогічне кредо:

   •Кожна дитина – це особистість, а моє завдання – знайти до неї потаємний ключик, за допомогою якого можна відкрити найкращі духовні цінності кожного. 

                             В.О. Сухомлинський

Життєве кредо:

Пошук  досконалості в

 Любові, Красі та Дії.

 Тільки з їх допомогою

 досягається результат.

Навчально – методична проблема:

 

Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови як один із засобів формування комунікативної компетенції учнів.

Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання.

 Учитель повинен створювати лиш атмосферу,

 У якій дитина має можливість висловлюватись.

                                                  Амонашвілі

 

Тема самоосвіти:

   Впровадження інноваційних технологій у навчально- виховний процес.

 

 

Есе: Професія учитель

Якщо вчитель поєднує в собі  любов до справи і до учня,

 він — досконалий учитель.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Л. М. Толстой

                       

 Людина влаштована так, що все життя прагне пізнавати, учитися, відкривати й розвивати в собі все нові й нові якості, можливості й здібності. І впевнена, що більшість із нас, часто навіть не усвідомлюючи того, прагне стати особистістю, освіченою, вихованою, красивою, фізично розвиненою, соціально адаптованою та потрібною для  суспільства.

          Пізнаючи різні дисципліни й досягаючи все більш високих сходинок у своєму розвитку, ми вільно або мимоволі передаємо свої знання іншим учасникам руху, назва якому - життя.

    Але є особлива категорія людського суспільства - це тіхто свідомо обрали шлях професійної передачі своїх знань. Вони проявляють відданість своїй справі, креативність і винахідливість,  вкладають у підопічних усе, що об'єднується поняттям «душа». Це - педагоги. І я з гордістю  несу звання, на мій погляд, найбільш соціально необхідної ланки людського суспільства -учитель!

          Моє життя - в школі. Ось уже двадцять п’ятий рік,  день у  день, я переступаю поріг школи, і немає більшої радості, аніж допитливі дитячі очі, привітні посмішки колег, які дають стовідсоткову впевненість у тому, що найбільш значуще та цінне у світі закладається саме тут. Школа стала не просто роботою. Це особливий настрій та відчуття власної значущості, бо саме ти маєш навчити й виховати, сформувати життєво необхідні вміння та навички, саме ти вказуєш ціль та задаєш своїм вихованцям вірний курс до нових відкриттів.

Моя робота - улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої учні - мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Усім цим мені треба розпорядитися мудро і точно.

 Я вважаю, немає безталанних дітей. Завдання педагога - знайти в кожній дитині позитивні якості й розвивати їх.  На уроках іноземної мови намагаюся прищепити любов дітей до свого предмету, повагу та інтерес до культури країни, мову,якої вивчаємо, показати її значимість у сучасному світі. Пріоритетним напрямком у моїй роботі є використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови.На мою думку, це значно поліпшує рівень володіння мовним матеріалом. сприяє вдосконаленню знань країнознавчого матеріалу,підвищенню в дітей мотивації до вивчення англійської мови та формуванню індивідуальних, творчих, пізнавальних здібностей.

До своїх уроків намагаюся підходити творчо: створення реальних ситуацій спілкування, рольові ігри, використання ІКТ - все це допомагає активізувати діяльність учнів і досягати поставленої мети.

Я хочу, щоб рідна школа стала острівцем людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб усі мої учні на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу: розум - у голові, а щирість - у серці.

 

Дума про вчителя

Нема лихішої роботи, ніж учительська.

Нема виснажливішої роботи,

Де нерви паляться, мов хмиз сухий,

Де серце рветься в клекоті і чаді,

Але нема щасливішої долі,

Коли Людина з твоїх рук, Людино,

Іде у світ,- на краплю світ людніє

Іван Драч

 

 

 

Copyright MyCorp © 2025
uCoz