Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Статистика
It's important!
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 131
Listen to the song

На допомогу учням, студентам і всім, хто самостійно бажає вивчити англійську мову.

1. Транскрипція, вимова і переклад англійських слів онлайн.

 Для пошуку транскрипції, вимови і перекладу введіть слова в рамку.

http://myefe.ru/anglijskaya-transkriptsiya.html

     

 

2. A phonetic dictionary of the English language

 This book is recommended for the study of English pronunciation.

Ви можете переглянути цей словник за гіперпосиланням

https://archive.org/details/cu31924027444284

.

Навчання фонетичного матеріалу

Навчання фонетичного матеріалу передбачає оволодіння учнями всіма звуками та звукосполученнями іноземної мови, наголосом та основними інтонаційними моделями найбільш поширених типів простих та складних речень.

Вимоги до вимови учнів

· Фонематичність

· Швидкість

З метою формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок ( на апроксимованому рівні) доцільно використовувати скоромовки.

Наприклад,

для ознайомлення зі звуком [b] A big black bug bit a big black bear.

для формування інтонаційних навичок оформлення загальних питань If one doctor doctors another doctor, does he doctor the doctor the way he doctors doctors?


Навчання аудіювання

Вимоги до аудіотекстів

В середній школі використовуються в основному два види текстів – тексти описи та фабульні тексти-повідомлення. Основною вимогою до змісту аудіотекстів є інформативність та цікава фабула.

Успішність аудіювання залежить від

· самого слухача (рівня розвитку у нього мовленнєвого слуху, пам’яті, наявності уваги, інтересу тощо), його індивідуально-психологічних особливостей;

· мовних особливостей аудіотексту та його відповідності мовленнєвому досвіду та знанням учнів;

· умов сприймання аудіо тексту.

NB! Перед початком аудіювання тексту необхідно чітко сформулювати мету та очікувані результати аудіювання, ознайомити учнів із завданнями, що необхідно виконати після прослуховування тексту (виконання тесту множинного вибору, відповіді на питання, переказ тощо); зняти можливі зайві труднощі (лексичні, граматичні тощо). Покращити розуміння прочитаного тексту можна застосуванням наочності. Темп мовлення повинен бути нормальним (не можна допускати його уповільнення, бо це веде до зміни інтонації, порушує норми наголосу, послабляє увагу). Для того щоб темп мовлення не став перешкодою у процесі аудіювання, особливо на початковому ступені навчання, швидкість в окремих випадках може уповільнюватися за рахунок збільшення пауз між смисловими частинами.

Тривалість звучання аудіо текстів:

для початкового ступеня навчання – 1 хвилина;

для середнього – 2-3 хвилини;

для старшого – 3-5 хвилин.

Copyright MyCorp © 2025
uCoz